Thursday, February 19, 2015

Şarkı Meydan Okuması ~ 25. Gün / Kar, Mazi, Üsküdar

Meydan Okuma'da sonlara yaklaştıkça sorular zorlaştı. "Peki en sevdiğiniz şarkı hangisi?" Şimdi bu soru nasıl cevaplanır?! İşte bu şarkı desem, bir diğeri alınacak. En iyisi biraz başka şeylerden bahsetmek...


Malumunuz İstanbul ve bir çok şehir karlar altında. Okullar tatil, iş yerleri evden çalışmaya teşvik ediyor. Hal böyle olunca ben de mazide kar arayışlarına kapıldım 2 gündür. Ne demek "mazide kar"? Efendim şöyle ki; ben eskiden kar, yağmur, çamur demez her fırsatta fotoğraf çekmeye koşardım. Öyle şimdiki gibi ayy üşütüp yine hasta olurum, en iyisi evde takılayım filan triplerinde hiç değildim. Nasıl özlüyorum o zamanları... İşte bu özlemden olsa gerek 3 yıl önce çektiğim bazı fotoğraflar aklıma düştü. Günlerdir harici disklerimi arıyorum, tarıyorum, YOK! Sebebine gelince, bir tür virüs bulaşmış, benim klasörlerimi görünmez yapıyor, halbuki ordalar. Ama bir şekilde isimlerini hatırlayıp adres çubuğuna manuel yazınca erişilebiliyor. Tabi ki çözümü var bu durumdan kurtulmanın ama biraz uzun. Hatırlamaya çalışmak ne menem derttir, bilendir bilir. Ben de eski chat loglarımı, mailllerimi kurcalamaya başladım. Bir nevi Sherlock'luğa soyundum. Maziye bulaşmak biraz gülümsetti, biraz üzdü ama sonunda buldum! Sadece Üsküdar'a kar fotoğraflamaya da gitmemişim üstelik. Kardeşimle en sevdiğimiz kafede keyif yapmışız, üstüne bir de arkadaşıma ev oturmasına filan gitmişiz. Güzel günler... Fotoğrafların bir kısmı buradalar:









Bunlar da penceremden:



Fotoğrafları buldum, süper! Bir yandan şöyle düşünüyorum; başım göğe mi erdi? Hayır. İnsanlar yakınlarını kaybederken, fotoğraf ya da başka maddi bir şey kaybetttiğimize üzülmek haksızlık değil mi? Kesinlikle evet. Ama sonuçta insansın. Birkaç fotoğrafı bulduğuna bile sevinebiliyorsan; hala umut etmek, mutlu olmak için sebepler vardır.


Lafı bu kadar uzattıktan sonra başa dönecek olursak; üzgünüm ama en sevdiğim şarkıyı bulamadım. Kar fotoğraflarıma bakarken, soundtrack müziği niyetine bir şarkı ile sonlandırayım bari. 

Mad World - Gary Jules

3 comments:

  1. Ufff yaaa şarkıyı görünce bir tuhaf oldum. Çok sevdiğim bir şarkı olması bir yana, dün akşam Mylene Farmer'ın Timeless konserini izliyordum. Bir anda konuk sanatçı olarak Gary Jules sahnede belirdi ve bu şarkıda düet yaptılar. Tüm gece şarkı beynimde yankılandı durdu. Şimdi bu akşam da senin sayende yankılanacak :D Yaktınız beni Mylene ablayla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seviyorsan ne mutlu, tekrar hatırlamak :) Sen de baya bayaa müzikle yaşıyorsun galiba. Kesin kararımı verdim ;) Oksijen, su, müzik :P

      Delete