Thursday, February 5, 2015

Şarkı Meydan Okuması ~ 11. Gün

"En yakın arkadaşınızı hatırlatan şarkı hangisi?"

Bu sorunun şarkısından ziyade hangi arkadaşıma ithafen cevaplayacağım konusunda zorlandım. En yakın o kadar çok arkadaşım var ki :) İşyerinden, spordan, ebrudan, okullarımdan, blogtan... Birini seçince diğerine haksızlık olacak gibi hissediyorum.

Tercihimi çok daha gerilere gitmekte buldum. Ortaokul-lise yıllarımı aynı sırada geçirdiğim ve sonrasında da iletişimi hiç kesmediğim canım dostuma gelsin bu şarkı. O zamanlar ikimiz de çok sever, söylerdik.


Sözlerine bakıyorum; biz de ne çok şey anlatırdık birbirimize. Bıkmadan, usanmadan saatlerce günlerce konuşurduk. Mesela araya haftasonu ya da tatil girdiyse, tüm gün hiç susmaz, olanı biteni aktarırdık. Hatta bir defasında sınıftan bir arkadaşımız gelip şöyle demişti: "Pardon ama birşeyi çok merak ediyorum; bu kadar konuşacak şeyi nerden buluyorsunuz?" :)


***

Anlat ki çözülsün dilim
Ben rüzgarım demeliyim
Rüzgarlığı anlat bana
Senin gibi esmeliyim

7 comments:

  1. Yıllar geçse de hiç eskimeyen , çalmasını da çok sevdiğim bir parçaa :)
    bu soruya cevap vermek benim için de zor olurdu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen öyle.. Sizin blogunuz nedir? Kullanıcı adınızdan baktım, bulamadım.

      Delete
    2. Daha önce vardı ama şu an aktif olarak yazdığım bloğum yok ama düşünüyorum açılışa haber veririm :)

      Delete
  2. Ne güzel şarkıymış yahu ! Meydan okumanın yararlarına bir örnek daha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya yaa ne iyi ettin de başlattın :)
      Kaç gündür nostaljiden öleceğim. Bugün de hep ortaokul-lise dolaylarındaydım fikren, zihnen.

      Delete
    2. Bahsettiğim şarkı; David Bowie - Ragazzo Solo, Ragazza Sola :))
      https://www.youtube.com/watch?v=rm5prJDXxQk

      Delete
    3. Teşekkürler :)
      Müziği re-use etmek mantıklıca olmuş. Nası olsa çok güzel. Fakat, Space Oddity'min yeri ayrıdır :)

      Delete