Saturday, February 14, 2015

Şarkı Meydan Okuması ~ 20. Gün / Özgecan :(

Bugün tuhaf bir gün. Kimisi için sevgi günü, kimi için ise ölüm. 

Sabah okula giderken kardeşim aradı, acı haberi verdi. Malum; ben tv de izlemiyorum, sosyal medya ile de alakam yok. Kısacası habersiz yaşıyorum birçok şeyden. 20 yaşında bir kızcağız öldürülmüş. Hem de ne vahşi bir şekilde! Söyleyecek laf bulamıyorum. Allah rahmet eylesin, ailesine sabırlar versin.

Düşündükçe aklım almıyor, kanım donuyor. Nasıl bir toplum haline geldik? Ortadaki cinayet zaten yeterince acımasızca. Peki ya buna kalkışan o 3 adamın ruh hallerine ne demeli?! Diyelim ki; bir tanesi şuurunu kaybetti, böyle bir çirkinliğe kalkıştı. Diğer ikisi de mi aynı ruh halinde, aynı sapık zihniyette? Hepimiz bu kadar hasta mıyız? Bilemiyorum. Aklım almıyor.

***

Hiç içimden gelmemekle birlikte, usülen meydan okuma için de birşeyler yazayım. Bugünkü sorumuz: "Geçen yazı hatırlatan bir şarkı seçin."

Açıkçası ben mevsimler periyodunda yaşamıyorum galiba. Daha çok aylık ya da haftalık süreçlerde geçmişe dönüp bakmak, anlamlı ve hatırlatıcı geliyor. Yani; Ocak soğuktu şunu bunu yaşadım, Mart çok dolu geçti, Nisan çok karmaşık, Eylül ne zaman gelecek...vs gibi lafları çok kurarım. 

"Geçen yaz" için de epey düşündüm. Geçen yaz ne dinliyordum, ne yapmıştım, neyi keşfetmiştim gibisinden... Benim çeşitli müzik listelerim vardır, döndürüp dolaştırır onları dinlerim. Çoğu da 20 gündür bahsettiğim şarkılar. Geçen yazdan aklımda kalan en önemli keşif; AN'dan İçeru grubudur. Ramazan'da görmüş, beğenmiştim. İnternette 10-12 tane videoları bulunuyor. Her biri farklı bir semtte çekilmiş. 

AN'dan İçeru - Demedim mi?

2 comments:

  1. Replies
    1. Death metal seven bir arkadaşıma göndermiştim. Yorumu şuydu: Aaa hippiler ilahi söylüyor! :)

      Delete