Friday, February 13, 2015

Şarkı Meydan Okuması ~ 19. Gün

"Dinlerken sizi isyankar hissettiren şarkı hangisi?"

Bu meydan okuma boyunca nasıl da değinmedim dediğim: Evanescence! Nihayet sıra geldi, hem de "isyankar şarkı" kategorisinde :) Amy Lee'nin bas bas bağıran sesi, hayatımın [bilhassa öğrencilik yıllarımın] bir dönemine sağlam damgasını vurmuştur. Anmamak olmaz. Şarkı konusunda kararsızım... Nedense ilk aklıma geleni çalacağım:


Evanescence - Everybody's Fool

Sabah sabah eski listelerime döndüm, iyi mi?! :) 

Kategorinin temeli "isyan" gibi görünse de; bu tür müzikler, ben de daha çok güçlü hissetme etkisi yapıyor. Bunu da dipnot düşmesem olmazdı.

***

Şimdi magazin bülteni!

Madem Amy Lee'yi andım. Bari ufak çapta araştırma yapayım dedim. Hali, keyfi nasılmış... Epeydir görüşmüyorduk. O isyankar şarkıların solisti evlenmiş, barklanmış, bir de çocuğu olmuş. Hem şaşırdım, hem sevindim. Bari Amy mutlu olsun :)


8 comments:

  1. Şuan çok şaşırdım desem ? :) O arkadaşlı soruda bahsettiğim dostum da bugüne cevap olarak bu şarkıyı seçmiş :D Mesaj atmış akşamdan "Zihin cevabım Everybody's Fool" diye. Aynı kişi misiniz yoksa :DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. İyiymiş :) Beni de bir müddet kendimi sorgulamaya ittin ama blog dışında tanışmadığımıza emin gibiyim. Belki de dostun ruh ikizimdir :D

      Delete
    2. Sabah mahmurluğuyla yazıyı okuyunca cidden "yoksaa" dedim :D Kendisi bir süredir blog açsam mı açmasam mı diye kararsızlık içinde de, bir an dedim çaktırmadan blog açtı da beni mi işletiyor :D Şarkıyı ben de severim ayrıca belireyim.

      Delete
    3. Denk gelmiş, yoksa cidden ben değilim :)
      Bazen ekşi okurken olur bana da. Yazar çok iyi tanıdığım birini çağrıştırır, diğer entrylerini de okurum. Değilmiş der, vazgeçerim :) Şimdiye kadar tutturduğum olmadı.

      Delete
  2. Vayy be neslin en asi kızı Amy bile evlendiysee , evlilikten kaçış yok demektir :P şarkı çok iyi gitti özlemişim Amy'nin o güzel sesini ve tabi cidden beni de isyankar hissetirdi ama neyseki hala sabah tembelliğini koruyorum :)
    Bu arada meydan okumada öyle güzel şarkılar paylaşılıyor ki tutamadım kendimi açtım tekrardan bloğumu beklerim seni de :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Süper haber! Hemen geldim :) Geriye dönük şarkı cevaplarını da isteriz ;)
      Açıkçası Teoman'ın evliliğinden sonra en şaşırdığım Amy'nin bebeğinin olması :D Hala bekar olanların durup düşünmesi lazım bence. Neyse, hepsine mutluluklar gönderiyorum :)

      Delete
  3. Amy Lee'nin çocuk yapmasına bende çok şaşırdım gerçekten, lise zamanlarımda dinlemezsem olmazlarımdandı. O zamanları hatırladım pek bir sevindim.
    Benim isyankar hissettiren şarkımsa "Mohsen Namjoo - Toranj" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. İnanılır gibi değil ama anne olmuş Amy :) Ben de şaşırdım hem de sevindim. Senin önerini çok beğendim bu arada. Teşekkürler...

      Delete