Monday, February 9, 2015

Şarkı Meydan Okuması ~ 15. Gün













Tam da meydan okumayı yarılamışken, 15. gün sorusuyla sarsıldım: "Size başkası tarafından söylenmiş olan bir şarkı seçin." 

Çünkü, efenim bu devirde kim kime şarkı söylüyor?! En azından ben bu kadar şanslı değilim sanırım. Ve Zihin'den teyit alarak şu şekilde cevaplamaya karar verdim; "Bir konserde ya da etkinlikte sana ithafen söylendiğini hissettiğin şarkı hangisidir?"



3-4 yıl olmuştur. İş için Ankara'ya gitmiştik. Haftasonu ne yapalım diye düşünürken, MFÖ konseri olduğunu öğrendik. Hemen bilet alıp yola düştük. Aman Allahım, nasıl bir soğuktur! Hafiften yağmur da yağıyor. Yanlış hatırlamıyorsam, konser Odtü Vişnelik'te. Ben incecik mavi bir elbise ve babet giymişim. O kadar üşüdüğümü hatırladığım bir zaman dilimi daha yok :( 

MFÖ epey gecikti, sabırlar taştı. Zaten donmuşum. Sahneye Tam Ortasındayım ile girdiler. O an büyülenmiş gibiydim. Sanki şarkıyı direk bana söylediler gibi bir hisse kapıldım. Üşümeyi de donmaya yüz tutmuş ayaklarımı da unutmuşum. Mükemmeldi. Hala da bu şarkıyı her duyduğumda, o akşama giderim.

***

Tam ortasındayım yağmurun
Karın soğuğun ortasındayım
Nasıl da paylaşıyor insan isterse
Nasıl da birmiş meğer hasretler
Nasıl da mecburmuşuz sabretmeye
Sevmeye, öğrenmeye

Tam ortasındayım yolun
Hmmm koşunun ortasındayım

Tam varıyorum ki hedefe
Bir yenisi başlıyor
Bu oyun hep aynı, değişmiyor
Hala devam hala figân
Hem de bile bile
Nasıl da paylaşıyor insan isterse
Nasıl da birmiş meğer hasretler
Nasıl da mecburmuşuz sabretmeye
Sevmeye, öğrenmeye...

2 comments:

  1. Çok severim MFÖ'yü. Üç dört kere izledim kendilerini ama bir türlü Tam Ortasındayım'a denk gelemedim :) Şanslısın yani.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok severim ben de, hem grubu hem de bu şarkıyı. Dünya bir süreliğine duruyor gibi oluyor.

      Delete