Tuesday, February 17, 2015

Şarkı Meydan Okuması ~ 23. Gün

"En sevdiğiniz gruptan bir şarkı seçin."

Yine öyle kolayca cevaplayamayacağım bir soru; hatta tekil cevap veremeyeceğim. 

Hayatımı film şeridi gibi önüme seriyorum. [Sadece bu soru için değil :) Bu ara başka sebeplerden ötürü de yapıyorum bunu. Hazır sermişken gruplara da bakayım.] Beğeniyle dinlediğim çok grup var. Diğer soruların cevabı olarak çokça bahsettiklerimi tekrar seçmeyeceğim... Mesela; Muse, Beirut, PJ, The Smiths filan. Sonra Türklerden MFÖ, Gripin, Badem var. 

Bugün 2 şarkı var aklımda.

İlki çok sevdiğim Apocalyptica'dan One:

Apocalyptica - One

Diğeri, başka çok sevdiğim Ezginin Günlüğü'nden, paylaşmaya bile kıyamadığım Zerdaliler:

Ezginin Günlüğü - Zerdaliler

4 comments:

  1. Nerde Smiths nerde Morrissey :D :p Apocalyptica şarkısını biliyordum ama Ezginin Günlüğü'nü ilk defa burda dinledim.

    ReplyDelete
  2. Onları ismen andım bu sefer :)
    Yeni seslere, yeni çellolara da imkan tanımalıyım ama :P

    ReplyDelete
  3. Apocalyticaa geçmişten bir dost gibi geldi günüme ne iyi ettin paylaştın :) post rock sevdamın başlarında çok dinlerdim hatta sanırım bi şarkısını telefonuma zil sesi sesi olarak yapmışlığım bile var :))
    Ezginin günlüğünü de çok severim iki kez konserine de gittim ama bu şarkısını ben de dinlememiştim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ortak zevkler çıkınca seviniyorum :) Hem de hatırlatmaca oluyor.
      Ezginin Günlüğü başka populer şarkılarıyla bilinir. Zerdaliler'i ben de geçen sene keşfettim sayılır. Özellikle "yan kalbim" ile peş peşe dinlemenizi tavsiye ederim :)

      Delete