Monday, February 2, 2015

Çekilişim Sonuçlandı! :)


Merhabalar,

Blogumun 2. yılı dolayısıyla düzenlediğim çekilişim sonuçlandı!
Katılımlarınız ve iyi dilekleriniz için hepinize çok teşekkürler.
Kazanan talihli takipçim; Musa Özsarı :)

Tebrik ederim.

Musa Bey, size email üzerinden de ulaşacağım. Hediyelerinizi daha çabuk ulaştırabilmem için, lütfen mail kutunuzu kontrol ediniz.

Merak edenler için çekilişin arka planı:
Çekiliş linklerime yorum bırakan ya da bana özelden ulaşan herkesi bir excel dosyasında listeleyip, daha sonra https://www.random.org/ aracılığıyla kazananı belirledim. [Kendi bloglarında duyuru yapanlar için extra bir hak daha vermiştim.]


Yeni yazılarda, belki yeni çekilişlerde görüşmek dileğiyle :)

7 comments:

  1. Replies
    1. Teşekkür ederim.

      Delete
    2. Nuray Hanım, sizler de bir dahaki sefere artık :)

      Delete
  2. Düzenlediğiniz çekiliş için çok teşekkürler. Hediyelerdeki iki kitabı da okumadım. Merakla bekliyorum. Ama en çok da ''ve daha başka süprizler'' dediğiniz kısmı bekliyorum:)
    Blog hayatında başarılar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rica ederim. Ben de katılımlarınız için teşekkür ediyorum. Özellikle okumadığınız kitaplar olmasına sevindim. Size de başarılar...

      Delete
  3. tebrikler. Tüh yine bize cikmadi :)) ha ha, saka saka.

    ReplyDelete