Saturday, May 16, 2015

Film Meydan Okuması # 28

 28. Gün: En güzel film müzikleri hangi filmdeydi sizce.

Ahh işte geldik benim soruma! Neden mi benim sorum? 
Benim özel bir soundtrack listem vardır. Çoğunluğu izlediğim filmlerde, dizilerde denk gelip itina ile toparladıklarım; kimileri ise önce şarkısını keşfedip sonra filmini izlediklerim :) Ve tahmin edersiniz ki bunlar çok fazla. Ama tek bir cevap vermek adına, önce şarkısını keşfedip sonra filmini [hem de epey gecikmeli] seyrettiğim Into the Wild'ı seçiyorum.


Bir özgürlük biyografisi olarak, şurada da bahsetmişim vaktiyle. Açık konuşayım; ben bu filmi izlediğimden bu yana hayatımda çok şey değişti. Herşeyin gerçeğini yaşamanın ne büyük meziyet olduğunu kavramıştım. Aslında çok zor gibi görünse de herkesin ufak dokunuşlarla birşeyleri değiştirip gerçeğe kaçması gayet mümkün. Yeter ki o istek kalplerde bulunsun.

Film müthiş, müzikler en az film kadar müthiş. Eddie Vedder gerçeği ile karşı karşıya kalmak bu olmalı :)







Keyifli tatiller!

5 comments:

  1. Ne güzel filmdi ve soundtrackti ya :) Çok güzel oldu bu hatırlatma. Teşekkürler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rica ederim efem, ne demek :)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Eddie Wedder :D ama ne güzeldiii

    ReplyDelete