Monday, May 4, 2015

Film Meydan Okuması # 15

15. Gün: En sevdiğiniz bilim kurgu hangisi?

Cevabı şııpp diye aklıma gelen, hele ki daha önceden blogumda bahsettiğim bir film ise o kadar mutlu oluyorum ki :) Adeta ansızın misafir geldiğinde evde hazır yemeği olan bir ev hanımı, yahut ertesi gün teslim etmesi gereken ödevini geçen haftadan bitirmiş bir öğrenci gibi hissediyorum kendimi. [Örnekler pek tutarsız oldu ya neyse.]

Gelelim cevabıma: Gravity/Yerçekimi.





Yönetmenliğini Alfonso Cuarón üstlenmiş, George Clooney ile Sandra Bullock oynamıştı hatırlarsanız. Şurada da bahsetmişim. Şimdi tekrar okuyunca bayaa güldüm. Adeta pembe dizi gibi anlatmışım :) İnsanın fikirleri ve olaylara bakış açısı her geçen gün değişiyor, demek ki...

İyi haftalar olsun.

9 comments:

  1. Ben bu filmi tatil gününde bir salon dolusu çocukla seyredip gürültüden ve sıkıntıdan patlamıştım. Sayfama geldiyseniz zaten bilim kurgu sevmediğimi görmüşsünüzdür. Filme de Sandra Bullock hatrına gitmiştim zaten :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haklısınız, atmosfer bazen çok etkili olabiliyor :/ Açıkçası bilim kurguyu ben de pek sevmem.

      Delete
    2. Haklısınız, atmosfer bazen çok etkili olabiliyor :/ Açıkçası bilim kurguyu ben de pek sevmem.

      Delete
  2. gravity 'i ben pek beğenmemiştim ya nasıl oscar aldı şaşırmıştım şimdi sen seçince tekrar şaşırdım hakkını mı yedim acuba filmin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Açıkçası ben pek bilim kurgu insanı olmadığım için en beğendiğim bu idi :) Onun da hatrı sayılır nedeni, ince ruh ve görüntülerin kalitesi.

      Delete
  3. Bu da bana Walter Mitty'i izlemem gerektigini hatirlatti :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nerden çıktı Walter Mitty? :)

      Delete
    2. Ilk gravity blogunun yorumlarina goz at :D

      Delete
    3. Sağlam hafızan varmış :) İzle madem :)

      Delete