Friday, January 17, 2014

Gune Gulumseten Merhaba: Derlenip Toplanmis Kulaklik


Evet, bazi seyler gercekten de zincirleme seklinde vuku buluyor. Kotu zincir yahut iyi... 

Dun aksam Ismail Abi'nin Sitcom Guluculugu'ne cenem tutulana kadar guldukten sonra bugunun daha guzel olacagi belliydi sanki. Esyalarimi gelisiguzel boca edip kahvaltiya indim. Dondugumde kulakligimi derlenip-toplanmis buldum, ilk aldigim gunki imajina donmustu adeta. Yan tarafimda oturan duzen-intizam timsali arkadasla karismis olmali herhal, dedim.

-Pardon, kulakliklarimiz karismis olmali.
-Yoo, benimki burda. 
-Ama nasi olur, benimki daginikti.
-Hmm ayni marka ya karistirip sizinkini de toplayip baglamisim.

:)
Ofiste parlak yildizlar, notalar yanip donmeye basladi sandim.
Bu kadar basit gibi duran vakaya dakikalarca gulumsedim. Toplanti raporu icerikli mailleri okurken bile... Hayrolsun bakalim :)

Eee simdi guzel, tatli bir sarki dinlemeli, o vakit. Bir muddet kulakligi acmaya kiyamasam da Brenna MacCrimmon ugruna kendiliginden cozulmeyecek kulaklik dugumu mu olurmus?!

Brenna MacCrimmon - Evlerine Vara Gele Usandım

1 comment: