Tuesday, August 27, 2013

Zincirleme


Zincirleme isim tamlamasi, zincirleme tepkime, zincirleme trafik kazasi...

Hepsi birbirinden guzide(!) kavramlar. "Zincirleme" muhabbetine bu kadar bulasmisken, usenmedim tdk sozlukten manasina da baktim:


Hmm demek ardarda gelen... Son zamanlarin tek kelimelik ozeti "zincirleme" olmali.

-Misir'da, Suriye'de, dunyanin bircok yerinde yasanan katliamlar
-Frigola'nin uretiminin durdurulmasi
-Ramazan'in bitmesi
-"Kronik Akdeniz Agustos Sendromu" donemi Tarsus'ta sendroma tutulmak
-Leyla ile Mecnun'un yayindan kaldirilmasi
-Kelime Oyunu'nun kanal degistirmesi
-Can sıkıntıları, moral bozuklukları, cam kırıkları, istahsizlik...
-Sari'nin damarima basmak konusundaki israri
-Surekli surette yurume istegi 
-Yurumedigim vakitler de cay/kahve tuketme ihtiyaci

"Tum bunlar olsa olsa Agustos'un zincirleme oyunu olmali" diye diye 27. gune gelmisiz.

Ve bugunden tek beklentim, eve gelip "hicbirsey" yapmakti. Fazla sey istemis olmaliyim. Ilk etapta ictigim suyun tadi bulanik geldi. "Herhalde agzimin tadi kacmis" diye konuyu gecistirmek istedim. Derken buzdolabinin kenarindan akan bozulmus gida, et vs. sızıntılarını farketmem cok uzun surmedi :/ Devamini anlatmasam daha iyi...

Pekala Agustos... Olmusken zincirleme olsun bakalim!

Ruh halime yakisan en guzel parca, hic suphesiz ki Sebo'dan Cok Yorgunum:

Şebnem Ferah - Çok Yorgunum



Ben gercekten yorgunum kaptan, beni beklemeyin...

***

Fotograf: Arzu Fatma Dogan
Pasalimani Sahili, Uskudar
29 Nisan 2012

No comments:

Post a Comment