Tuesday, January 14, 2014

Davetsiz Cevaplar ~ Nar Agaci

Davetsiz Cevaplar, ne ola ki?

Bazen aklimdan birsey geciyorum; bir soru, merak edilesi bir konu, bir dilemma, bir belirsizlik... Ve hemen pesinden cevaba rastliyorum, bir sekilde. Bazen cevirdigim bir sayfada, bazen dinledigim bir sarkida... Guzel bir lutuf.


...
Oyle, herseye razi gelmistim.
Ama sen, bir parca unutmak ugruna benim kapimi caldin, 
korkarim butun kapilari da calacaksin. 
O kimse, ondan baskasiyla dolmayan ve ona dolamayan yaninla dikildin karsima. 
Acilan yaralarinin acisini yeni bir yara acarak kapamaya calistin.
Ben senin icin sadece "kadin"dim. Biricik degildim bu yuzden.
Sana benden once yasadigin her ne ise onu unutman icin kendi hayalimi 
seve seve armagan ettim.
Ama gelseydin. Bana askini verseydin.
Onun da gelecegi olmasindi, bugunu bana yeterdi.
...

No comments:

Post a Comment