Friday, February 28, 2014

Gune Gunesli Merhaba: Vaziyetler


Bu sabah agridan zar zor acilan gozlerle servisin on koltuguna oturunca, karsimdaki kocaaaaman gunesten utandim acikcasi. Hemen silkinip kulakliklarimi kusandim ve tam da benim guncel "vaziyet"lerimle birebir uyumlu Sıla'nin "Vaziyetler"ini actim  :) Ve hatta ise gelene kadar tekrar tekrar dinledim. Bolca el cirpmali, sakir sukur bir sarki. Sozleri pek hayra alamet seylerden bahsetmese bile kipir kipir...


Bu vaziyetler hayra alamet degil de
Durdum dusundum
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklimi nerede dusurdum


Sıla-Vaziyetler


***
Demek ki Neymis?
  • Her karanlik gecenin sonunda muhakkak kocaman bir gunes varmis
  • "Vaziyetler"i pes pese 10 kez dinleyince kendime gelebiliyormusum
  • Insanlarin gercek yuzu ancak ve ancak kotu gunde belli olurmus
  • Allah kimselere dermansiz dert vermesinmis
  • Tarstismak kotu, kahve iyiymis ;) 
  • Ha bir de her zaman tam destek meleklerin varsa sirtin asla yere gelmezmis.

No comments:

Post a Comment