Monday, December 16, 2013

Kitap Kardesligi ~ Hediyelesme Etkinligi

Kitap Kardesligi'nin yeni yila ozel Hediyelesme Etkinligi kapsaminda cekilisler yapildi. Hangi kitap kardesine hediye gonderecegimiz belli oldu, bize alacak arkadaslarin kimligi ise gizemini korumaya devam ediyor :)

Hediyeler konusunda oldukca seciciyimdir ama soz konusu kitap olunca, en begendiklerimden birini Aynalar Koridorunda Ask'i gondermeyi tercih ettim. Tabi kitap kardesimin daha evvelden okumamis olmasini umit ederek :) Ulusoy-Aynalar Koridorunda Ask benim 2013'ume damgasini vuran eser, bakalim kitap kardesimin 2014'unu ne boyutta etkileyecek :)

Kitabi sectikten sonra sira paketi hazirlamaya geldi. Cicegi burnunda bir ebrucu olarak, simdiye kadar yapabildigim en iyi ebruyu secip affini rica ettim parcalamak icin :( Hayirli bir iste kullanacagimi anlayinca razi oldu sagolsun. Ve boylelikle ilk ebruli kitap ayraclarimi da hazirlamis oldum.


Kitabin en sevdigim bolumune el yapimi ayraci da ekledikten sonra, sira geldi yilbasi dileklerime. Gonlumden gecenleri ufak bir not defterine aktardiktan sonra defter, kalem ve sevgilerimi de ekleyip paketimi postaya verdim. 


Ilk defa tanimadigim birine hediye gondermis olmanin verdigi mutluluk ve gizem hakim. Bakalim Konya'daki kitap kardesim hediyesini begenecek mi ;)

Boyle guzel bir etkinligi akil ettikleri icin Kitap Kardesligi'ne kocaman tesekkurler... Hala bir yerlerde kitap okuyan ve ustelik bundan zevk alanlar insanlar oldugunu bilmek cok guzel ;)

No comments:

Post a Comment