Thursday, October 16, 2014

30 Günlük Kitap Meydan Okuması'nın Ardından


Yine bir 30 gün daha su gibi geldi, geçti. 

Eylül'ün 15'inde Zihnin Arka Sokakları tarafından başlatan bu zevkli meydan okuma en can alıcı son soru [En Sevdigin Kitap] ile sona erdi. Ardında bircok kitap, yazar ve de yeni tanısılmıs mukemmel bloglar bırakarak...

Bir kez de kendi sayfamdan tesekkur etmis olayım, sevgili Zihin'e. Arka sokaklarında dolasmak ve bu esnada degerli insanlara rastlamak cok keyifliydi ;)

Gelelim son soruya... En sevdiginiz kitap.

Bu soruyu cevaplamak oyle zor ki benim icin. Gunlerdir dusunuyorum ama bulamadım. Belki de cok sevdigim bircok kitaba haksızlık edip, iclerinden birini secmek istemiyorum. Belki de "iste bu kitaptır en sevdigim" diyip noktayı koyacak kadar cok kitap okuyup, yeterli olgunluk seviyesine erisememisimdir. Bu sorunun cevabını, o seviyeye eristigimi dusundugum vakte kadar ertelemeliyim en iyisi. 

Baska guzel aktivitelerde gorusebilmek dilegiyle...

***

İyi ki kitaplar var, iyi ki kitap okuyan güzel insanlar var.


1 comment:

  1. benim sayfa da yorum attım bi bakıver linki buraya da atıyorum sevgiler http://www.kure.tv/izle/aile-rehberi-kader-kaza-ve-kismet-18-ekim-2014

    ReplyDelete