Sunday, September 27, 2015

Bayram Bitti Mi?


Şu an tam olarak bu psikolojideyim sanırım. 9 günlük tatil dedik, uzun dedik, ne güzel dinleniriz dedik ama yine olmadı ve bitti. Evet, gerçekten de bir bayramı (dolayısıyla bir tatili) daha geride bıraktık. Gerçi eminim 9 değil, 90 gün de olsa kısa gelecekti, çünkü tüm tatiller bitmeye mahkumdur :)

Epey gecikmeli de olsa geçmiş bayramınız kutlu olsun efenim. 

Bu bayramı İstanbul'da geçirdiğim için fazlasıyla sakin bir ruh halindeyim. Şurada bahsettiğim gibi, terminallerde rötar haberleriyle sarsılıp sinir krizleri geçirmedim. Sanırım tek artısı bu. Fakat, yaylaya gidip şöyle doyasıya bir sallanamadığım için buruğum. Sahi ya! Büyük şehirlerde neden yetişkinler için salıncak yok?!

Ana tema Kurban Bayramı olur da yeni keşif mini-dizimden bahsetmesem olmazdı. Hatırlar mısınız? Bu Ramazan'ın keşif dizisi; Ramazan Güzeldir idi. [bkz. http://afede-hali.blogspot.com.tr/2015/07/ne-var-ne-cok-2.html] Sevgili Ruhsuz Atmaca'nın önerisi üzerine, yine aynı ekibin 2009 yılında çektikleri 4 bölümlük Kurban Dizisini hafızama almış, kurban bayramının gelmesini beklemeye koyulmuştum. O kadar tatlı ve kısa ki göz açıp kapayıncaya kadar bitti. Bizleri anlatan ve klişelerden böyle güzel beslenen yapımları çok takdir ediyorum. İzlemek isteyenler şu fragmana göz atıp karar verebilirler: Kurban Dizisi - Fragman

18 comments:

  1. Ben bayramın tatil kısmına değil, -genelde bayramlar benim için tatil değildir- birleştirici ve buluşturucu unsurlarının gitmesine üzülüyorum. Çünkü bu dönemde genelde insanlar birbirini yemiyor :) Benden bahsetmişiniz bu konuda teşekkür ederim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim için de asla tatil demek olmadı. Fakat, bu bayram pek birleşip bütünleşemedim, o yüzden kendi kendimi yedim sanırım :) Önerilerinize her daim açığız efenim.

      Delete
  2. Replies
    1. Hayvan caps lerine mi yoksa genel olarak mı :/

      Delete
    2. Diğer capsleri seviyorum ama kurbanlılar ı ıh gelemiyorum. Ana haber bültenlerindeki "dana kaçtı, insanlar kovaladı", "kurban pazarlarından manzaraları izleyeceğiz" şeylerine de bakmıyorum; çünkü iki gün sonra ölücek bir hayvan üzerinden espri yapmalarından hoşlanmıyorum.

      Büyük şehirlerde keşke salıncak ve daha ötesi büyükler için yapabilecekler şeyler olsa :) En azından burası için diyebilirim ki, fevkalade sıkıcı :D

      Delete
    3. Ne desen haklısın komşum. Millet olarak kara mizahı o kadar seviyoruz ki her fırsatı değerlendirmeye çabalıyoruz :( Haberler ve kurbanlıkları iğneleyici caps ler için sana katılıyorum. Bu yazıdaki nispeten sempatik geldiği için yer verdim. Zaten en başta bahsettiğim gibi ertesi gün işe gitme psikolojisinden dolayı da bu koyun ile empati kurduğumu belirtmeliyim :)

      Ve tabiii salıncaklar olsa bize göre, sallanır deşarj oluruz :)

      Delete
  3. fragmanı izlemeye gitmeden evvel geçmiş bayramını kutluyor öpüyorum seni :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ediyorum canım :) L&m öncüsü bir mini dizi. Beğeneceğini umuyorum ;)

      Delete
  4. Kasım , kasım kasım kasılarak geldi sen yoksun ama halaa ayıp olmamış mı biraz başta bloğuna sonra bizlere ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne desen haklısın maricim :( Fakat öyle bir gidiş gittim ki geri dönmeye yüzüm yok :( Ne yapsam?!

      Nasılsın görüşmeyeli?

      Delete
    2. Ne desen haklısın maricim :( Fakat öyle bir gidiş gittim ki geri dönmeye yüzüm yok :( Ne yapsam?!

      Nasılsın görüşmeyeli?

      Delete
    3. Hehehe her halinle kabülümüzsün afedee , gel ne kadar geçerse geçsin yine gel :)
      İyiyimm her zamanki gibi melankolik işte :D senin de nasıl olduğunu bence yeni yazında öğrenirizzz

      Delete
    4. "her halinle kabülümüzsün afedee" işte bu yeterli!
      Daha nasıl gelinmez ki böyle güzel çağrıya <3

      Çok yakında... diyeyim şimdilik ;)

      Delete
    5. http://hayatagacii.blogspot.com.tr/2015/11/200-yl-sonra-bugun-mim.html bak sana pas attım bu pası gol olarak değerlendirmek artıkın senin elinde :) Geri dönüş için bence güzel bir fırsat müsait olduğunda mimi yaparsın artık :P

      Delete