Thursday, March 7, 2013

Şimdi REKLAMLAR: bidunyadogumfotografi.com :)


Bu aksam, yine bircok aksam gibi is cikisi B-fit'in guvenli spor aletlerine ve hareketli platformlarina kendimi emanet etmistim. Fakat diger aksamlardan bir farki oldugunu anlamam, yaklasik yarim turu bulmustu :)


-Hocam ben bir hafta yokum, tatile cikiyorum, merak etmeyin emi?
-Aaa nereye?
-Paris.
-Vayyy fotograf cek, olur mu?
-Cekmem mi? :) Ben cekiyorum ki zaten...

Muhabbetin kalanini yazmasam daha iyi olacak sanirim :)

Meger benim sevgili egitmenim Sinem Hoca da fotografciymis. Hem de profesyonel dogum ve ozel gun fotografcisi! Isletme mezunu, b-fit traineri, zumba egitmeni olmasinin disinda bir de fotografciymis. Icimden kocaman bir "masallah" gecirdim :) Fotografla ilgilenen birisi olarak, Sinem Hocanin o tukenmez enerjisi ve hayal gucu ile deklansore basisini dusundum de... Aman Allahim, ortaya nasil fotograflar cikiyordur kim bilir!

Bir sekilde benim bloguma ulasip da profesyonel ozel gun cekimleri yaptirmak isteyenler icin Sinem Hocamin web sitesini paylasmak istedim. Buyurunuz efendim: bidunyadogumfotografi - Sinem Akdas

Ozel gun cekimleri dusunenler icin Sinem Hanimi tavsiye ediyorum. Zira onunla calismaya basladigimdan beri bircok kemigim hala sizliyor; ki ben duzenli spor yapan bir kisilligim :) Eminim cok kaliteli ve orjinal cekimlere imza atacaktir. Basarilarinin devamini diliyorum.


dipnot: Eger buraya kadar gelebildiyseniz, yazimi okudunuz varsayiyorum. Reklamlar boyunca kanal degistirmediginiz icin tesekkurlerimi sunuyorum ;)

2 comments:

  1. Çok teşekkür ederim inanın utandım bu arada çekimleriniz de çok iyi.

    ReplyDelete
  2. Tesekkurler :)
    Burada yazdiklarimin daha fazlasini sergilediginize eminim.
    Yeni projelerinizi bekliyoruz hocam ;)

    ReplyDelete