Monday, January 19, 2015

Dünyanın a-fe-de Hâli 2. Yıl Çekilişi

Merhabalar!

Blogumdaki ilk Merhaba'yı diyeli tam 2 yıl geçmiş olacak, 10 gün sonra.

Ben de düşündüm ki; 
bir şekilde bloguma yolu düşen, paylaşımlarıma kulak veren değerli insanlara
 "2. yıl" bahanesiyle bir hediye paketi hazırlayıp teşekkür etmiş olayım. 
Şanslı talihliyi de bir çekiliş aracılığıyla seçeyim. 

Ne dersiniz? ;)

Aslında hediye paketlerinin sürpriz olmasından ve 
içeriğindekilerin kıymetinden çok, mutluluk ulaştırmasından yanayım. 

Fakat; yine de söz konusu çekiliş olunca, 
fikir sahibi olmak istersiniz diye başlangıç mahiyetinde bir görsel hazırladım. 



Pakette Neler Olacak?


-"İsimle Ateş Arasında" --> Bu blogtaki ilk kitap değerlendirmem
-"Bangır Bangır Ferdi Çalıyor Evde" --> Geçen yıl en beğendiğim kitaplardan biri
-"Resimli Türkçe Edebiyat Takvimi" --> Bu seneki ilk favori eserim

ve daha başka sürprizler :)


Çekilişe Nasıl Katılacağız?


-Sağ sütunda yer alan "Join this site" butonu ile blogumu takip etmeli,
-Bu yazının linkini ya da görseli blogunuzdan [varsa şayet] paylaşmalı, [Blogunuzda duyurmanız halinde, çekiliş için bir hak daha kazanacaksınız.]
-Ve son olarak; yazının altındaki yorum kısmına, size ulaşabileceğim email adresinizle birlikte, çekilişe katıldığınızı belirten bir yorum girmelisiniz. [Dileyen, email adresini bana özelden ulaştırabilir.]

Çekilişe Son Katılım Tarihi: 2 Şubat

Bol şanslar :)


İyi haftalar.
afd


dipnot: Blog hesabı olmadan google hesabı ile yorum yapmaya çalışıp problem yaşayanlar, yorum bölümündeki "Anonymous" seçeneği ile yorumlarını paylaşabilirler.

105 comments:

  1. ben de katılmak istiyorum çekilişe:) Bloğunda nice güzel yıllara:)

    bediakilinckaya@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Katıldıııım :) Hep böyle güzel şeyler yazmaya devam et!

    morkitaplik@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler, hosgeldiniz Mor Kitaplık :)
      Kendi blogunuzda duyurursanız, çekiliş için bir hak daha kazanacaksınız. Bilginize ;)

      Delete
  3. ben de varım! :) nice güzel senelere :)

    ilgiuguroglu@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler, hosgeldiniz İlgi Hanım :)
      Kendi blogunuzda duyurursanız, çekiliş için bir hak daha kazanacaksınız. Bilginize ;)

      Delete
  4. Ben de burdayim!!! Heyecanla yazi dizilerinin devamini bekliyorum ve inaniyorum ki ilk kitabini da hediye edeceksin birgun bu blogda !!! Emegine saglik basarilar canim benim!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne güzel sözler bunlar :) Çok teşekkürler ve bol şanslar.
      Yalnız çekiliş için email adresinizi de yazar mısınız?

      Delete
  5. Kesin bana çıkacak huzi, kendime çok güveniyorum:d
    Nice seneler olsun, blogun da büyüsün seninle..
    V
    ozturkvolki@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hayırlısı olsun kuzicim :) Teşekkürler, bol şanslar...

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  6. Bu çekilişe organizatörün birinci ve hatta ikinci dereceden akrabaları katılmaları kesinlikle yasak olup, kazanmaları halinde hediyeler bir fakire verilecektir temalı bir kural yoksa ben de katılıyorum.. ��

    demircioc@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yakınım, uzağım herkes katılabilir efenim :)
      Yalnız takipçi olma zorunluluğu var çekilişe katılım için, kullanıcı adınızı bulamadım listemde :/

      Delete
  7. Kaleminle nice yaşlara... Kambersiz çekiliş olmaz, ben de iştirak ediyorum :)

    av.aysenurdogan@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gel gel sensiz çekiliş olmaz :) Şansın bol olsun ;)

      Delete
  8. Sevgili baldızcığım başarıların devamını diliyorum:) Bende geleyim dedim çekilişine :)

    ReplyDelete
  9. Ben de katıldım hem de çift katılım hakkım var ;) Bana çıkar mı ki? :) mail adresimi biliyosun ahretlik;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hosgeldiiin!

      https://zehrasunay.wordpress.com/2015/01/20/a-fe-dede-cekilis-var/

      Blog duyurunu gordum. Cift hak, cift şans :)
      Hadi bakalım ;)

      Delete
  10. Yurt disindan da katilabiliyor muyuz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahu Hanım merhaba :) Uzun zaman oldu, sizden ses gelmeyeli..
      Katılın tabi, memnun olurum...

      Delete
    2. Her zaman takip ediyorum. Sadece her seferinde yorum birakmiyorum :)

      Delete
    3. Teşekkürler.. Sizin blogunuzdan uzun zamandır paylaşım göremedim. Bıraktığınızı düşünmüştüm :/

      Delete
    4. Yok birakmadim. Sadece adresimi degistirdim. www.ahukader.de Ugrarsaniz cok sevinirim.
      Bu arada kullanici adi ahukader ile cekilise katildim ve blogumda duyurdum.
      Link: http://www.ahukader.de/2015/01/afede-de-cekilis-var.html
      mail adresim: ahukader@gmail.com

      Delete
    5. Yeni adresinizi takibe aldım :)
      Teşekkürler. Şansınız bol olsun ;)

      Delete
  11. Ben de geldim :)
    Çekilişi duyurdum. Linkim:
    http://mehtapvekitap.blogspot.com/2015/01/dunyann-fe-de-hali-2-yl-cekilisi.html

    asabibakire@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hosgeldiniiiz :)

      Blog duyurusuyla beraber, cifte cekilis hakkı kazandınız. Bol sanslar ;)

      Delete
  12. merhaba afdciğim, ben de çekilişe katılmak istiyorum! belizemailatsam@gmail.com

    ReplyDelete
  13. katılmak istiyorum
    gfc umut sukran
    umutsukran22@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Selam, ben de katılmak istiyorum.. Çıkmaz ama işte insan umut ediyor:D
    Göktuğ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba :) Oyle demeyin, ümit her zaman her yerdedir ;)

      Yalnız, haberlesebilmek icin email adresinizi paylasmanızı rica ediyorum Göktuğ Bey.

      Delete
  15. merhaba, gfc: prhn
    çekilişe katılmak istiyorum
    prhnnc@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. merhaba
    gfc:imzalı
    http://imzalikampanyalar.blogspot.com.tr/2015/01/dunyanin-fe-de-hali-dunyann-fe-de-hali.html
    nazanimzali@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Merhabalar,

    Düzenlediğiniz çekiliş için çok teşekkürler. Bence ulaştırmak istediğiniz mutluluğu ulaştırdınız. Bu mutluluktan ben de istifade etmek istiyorum. Çekiliş ile ilgili hazırladığım yazının linkini paylaşıyorum. https://musaozsari.wordpress.com/2015/01/22/dunyanin-a-fe-de-hali-2-yil-cekilisine-katildim/

    Email adresim: musaozsari@hotmail.com Herkese başarılar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hosgeldiniz :) Cok incesiniz Musa Bey, cok tesekkurler. Bu sayede sizin blogunuzu da kesfetmis oldum.

      Bol sanslar ;)

      Delete
  18. Çekiliş ve hediyeler fazlası ile çekici. Birde senin elinden gelecekse çok güzel olur katıldım bakalım

    ReplyDelete
  19. Nice yaslara afd, katiliyorum cekilise :)
    yeliz.giran@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba, teşekkür ederim :) Bol şanslar..

      Delete
  20. eski takipçiler de katılabilmeli bence :D
    bana çıkarsa beni nerede bulacağını biliyorsun ^^
    katılan herkese bol şans ve sana nice yıllar diliyorummm :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaah tabi Seyhancığım, buyrunuz ;)

      Çok teşekkürler, bol şanslar...

      Delete
  21. merhaba, pervin adıyla izleyicinizim.
    çekilişe katıldım :)
    mail: peren80@yahoo.com

    ReplyDelete
  22. Merhaba Gfc kumral28 olarak izliyorum.
    Feride İsmailoğlu
    feride28@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Feride Hanım, hosgeldiniz :)
      Sansınız bol olsun...

      Delete
  23. Merhabaa,
    Zaman Sözleri/Cyrstalll olarak takipteyim.Blogumda duyurdum : http://zamansozleri.blogspot.com.tr/2015/01/cekilis-afede-kitap-hediye-ediyor.html
    Herkese bol şanss :)
    saganak_240@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba sevgili Zaman Sözleri :) Hosgeldiniz!
      Sizin cekilisinizin talihlisi bendim. Bakalım benimki de size cıkar mı? ;)
      Blog duyurusuyla beraber, cift hakkınız var.
      Bol sanslar...

      Delete
  24. Merhaba
    ekhobia olarak takip ediyorum
    Blogumda duyurdum :http://puellalarvatum.blogspot.com.tr/2015/01/dunyann-fe-de-hali-blogunda-cekilis-var.html
    smyydm@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hosgeldiniz efendim :)
      Cifte sansınız bol olsun...

      Delete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. Merhaba.
    Blogunuzu izlemeye aldım. Çekilişin duyurusunu blogumda yaptım ve çekilişe katılmak istiyorum. :)

    http://aykutkisa10.blogspot.com.tr/2015/01/cekilis-varms.html

    Email: aykutkisa10@gmail.com

    Bu arada blogunuzun ikinci yaşını kutlarım. :) Nice kitap okumalara!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Aykut Bey, hosgeldiniz...

      Cok tesekkurler ve bol sanslar:)

      Delete
  27. Bana contact form uzerinden, ozelden ulasan Kubra Hanım'ı da cekilise ekliyorum.

    kubrakargici1@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Merhaba
    Gfc: umut sukran
    Paylaşım linkim :
    http://bugdaykepegi.blogspot.com.tr/2015/01/dunyanin-fe-de-hali-dunyann-fe-de-hali.html
    sevgiler
    umutsukran22@gmail.com
    Umut Sukran

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba, hosgeldiniz :)

      Cift cekilis hakkınız var. Bol sanslar...

      Delete
  29. merhaba :)
    gfc ayse gul adıyla takipteyim
    aysegul574331@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Aysegul Hanım :)
      Hosgeldiniz, bol sanslar...

      Delete
  30. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Supersin :) Bir teknik blogtaki ilk yazı oldugum icin ayrıca duygulandım. Bakarsın, duyuru ugurlu gelir yeni blogun icin de. Bol sanslar canımcım ;)

      Delete
  31. Merhaba bende şansımı denemek isterim.
    Bloğu takibe aldım ve bloğumda duyurdum.
    http://incitanesi-cangz.blogspot.com.tr/2015/01/dunyanin-fe-de-hali-dunyann-fe-de-hali.html
    Emine Kılıç
    emnklc@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhabalar Emine Hanım :)
      Hoşgeldiniz. Çifte çekiliş hakkınız var. Bol şanslar ;)

      Delete
  32. Merhaba:))
    Bende katıldım ve sayfanızı izledim
    Blogunuzla nice mutlu yıllara:)))
    nuraydurmus1974@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim Nuray Hanım :)
      Bol şanslar...

      Delete
  33. Gülay Takaz olarak izledim:)))
    Bol şans herkese:))
    gulaytakaz@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Gülay Hanım, hoşgeldiniz :)
      Bol şanslar...

      Delete
  34. Bende bloğunuzu takibe aldım,Katıldım:)))
    aylankt@hotmail.com
    ben dahil herkese bol şans:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Ayla Hanım, hoşgeldiniz :)
      Bol şanslar...

      Delete
  35. Blogunuzda nice mutlu yıllara:)
    Damla Durmuş olarak izledim
    Bende çekilişe katılmak isterim:)
    mail adresim: damladurmusd@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Damla Hanım, hoşgeldiniz :)
      Bol şanslar...

      Delete
  36. Sonay Gökhan Koparmal olarak sayfanızı izledim,çekilişi görünce katılmamazlık olmaz olmaz dedim ve katıldım:)
    eposta: sonaygokhankoparmal@hotmail.com

    ReplyDelete
  37. Kenan Durmuş olarak izledim
    Blogunuzda ki çekilişli görünce bende katıldım,bol şans:)
    kenan_7408@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Kenan Bey, hoşgeldiniz :)
      Bol şanslar...

      Delete
  38. Sürekli takip ettiğim bir blog oldu,sayende blog da takip eder olduk sen bu kadar güzel yazınca:) Umarım bir gün tüm bu yazdıklarını bir kitap haline getirirsin ve o kitaplarını burdan hediye edersin. çekilişe bizi de kat Arzuu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler efenim :)
      Tabi ki katıyorum çekilişe. Bol şanslar...

      Delete
  39. Uzun süredir takip ettiğim; ama yorum yapamadığım bir blogdu. Yazılarınızın bir kısmını okumuştum ama fırsat bulup da yorum yapamamıştım. Bugün dersler olmayınca takip ettiğim bloglara yorum yapmaya çalışıyorum. Ve ilk yorum çekilişe denk geldi :)


    kaybikelam@gmail.com email adresim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Sn Kefren :)
      Hoşgeldiniz. Bol şanslar...

      Delete
  40. Merhaba,
    Bende katılmak isterim :) Nice senelere.
    Gamze Özen olarak takip ediyorum.
    gamze174@gmail.com mail adresim
    Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler Gamze Hanım :)
      Hoşgeldiniz. Bol şanslar...

      Delete
  41. selam canım, adsd adıyla takibe aldım. blogumda duyurdum http://adsd-msr.blogspot.com.tr/2015/01/yeni-yila-merhaba-ve-yine-blogcanlarin.html
    sevgiler

    ReplyDelete
  42. ben de şansımı denemek isterim :)

    gfc: kirpik kiz

    aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com :)

    ReplyDelete
  43. gfc'de meçhul kedi adıyla takipteyim
    blogumda paylaştım; http://asphyxi-a.blogspot.com.tr/2015/01/afede-hali-cekilisi.html
    mail: cokmechulkedi@gmail.com
    herkese bol şans!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhabalar :)
      GFC'de adınıza rastlayamadım. Bir daha kontrol edebilir misiniz, rica etsem...

      Delete
  44. Biz de şansımızı denemek isteriz :)

    Nice senelere :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoşgeldiniz, ne iyi ettiniz :) Beyaz Kitaplıksız çekiliş mi olurmuş?!
      Bol şanslar...

      Delete
  45. Merhaba, 7tepe olarak izleyicinizim..
    ist.fb.07@gmail.com sevgiler.. :))

    ReplyDelete
  46. merhaba gfc: saliha keltepe
    salihakeltepe@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhabalar Saliha Hanım, hoşgeldiniz :)
      Bol şanslar...

      Delete
  47. Merhaba, izleyicinizim: sengulsevda
    sengulsevda@gmail.com
    sevgiler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhabalar Şengül Hanım, hoşgeldiniz :)
      Bol şanslar...

      Delete
  48. son anda yetiştim kaçırsam çok üzülürdüm :)
    gfc sinem eser.
    bloğum yok ne yazık ki.
    snminho@gmail.com
    kolay gelsin, sevgiler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhabalar Sinem Hanım, hoşgeldiniz.
      Son anda yetiştiniz, merak etmeyin :)
      Bol şanslar...

      Delete
  49. http://nesenna.blogspot.com.tr/2015/02/httpafede-hali.html
    izliyorum: neşe seçilmiş
    elifnese483@gmail.com
    oh son anda yetiştim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhabalar Neşe Hanım, hoşgeldiniz :)
      Bol şanslar...

      Delete