Sunday, March 29, 2015

Musa Özsarı'nın 2. Yıl Çekilişi

Merhabalar,

Yine bir çekiliş haberi ile karşınızdayım :) Sadece çekiliş ve kampanya duyurmaya karar vermedim, maalesef bu aralar yazmaya vakit bulamıyorum. Lütfen yanlış anlaşılmasın :)



Sevgili Musa Özsarı blogunun 2. yaşını kutluyor; ki kendisi benim çekilişimin talihlisidir. Ben de hem onun çekilişine katılmak hem de sizlere duyurmak için bu postu yayınlıyorum.

Çekilişinin hayırlı, uğurlu olması ve hak edenin kazanması dileklerimle :)

Çekiliş metni ise şöyledir:


‘’Blogum musaozsari.wordpress.comun 2. Yılına özel çekilişimde sizlere hediyeler sunmak istiyorum. Kitapları çok seven birisi olarak, 1 kişiye Yusuf Atılgan ÖyküleriDeğirmenDokuza Kadar OnYazar OlmakDokuzuncu Hariciye Koğuşu kitaplarını ödül olarak göndereceğim. Siz de bu kitaplara sahip olmak istiyorsanız bu linkten çekiliş katılım bilgilerine ulaşabilirsiniz.’’

No comments:

Post a Comment