Monday, April 21, 2014

Hic Bitmeyen Haftasonu :)


Hic bitmeyen haftasonu yapmislar!
Uskudar-Besiktas motorunda bana "gunaydin"larini sunan, su guzelim bulutlardan anlamistim zaten...

"Bu sefer bilet pesinde kosan ben olmayacagim" diye resti cektigim İstanbul Film Festivali'nin son haftasonunda, cok begenecegimden henuz bihaber oldugum May'in Yazi'na [May in Summer] davet edilmisken, guzel insan FZ'den gelen mesaj: 
-"Adaş, sana surprizim var. Festivale bilet kazandim, senin adini verdim, pazar gunu uygun olursan gidersin." 
-"Olmayani olduramam ama uymayani uydururum. Tabi ki giderim, gitmem mi :)"

Bundan daha guzel bir Ortakoy gunu olamaz diye dusunurken bir mesaj daha: "Aksam Itirazim Var'a gidiyoruz, gelir misin?"

Ballı Haftasonunun Bilancosu:

-Ozlenen kardesli, hellimli, bol muhabbetli cumartesi kahvaltisi
-Harika bir film: May in Summer 
-Yonetmeni [ayni zamanda basrol oyuncusu] ile soylesi, lavabo sirasinda tanisma hatta :) 
-Ve sonrasinda Ortakoy'de gecen havasi, kumpiri, dondurmasi, kahvesi guzel gun.
-Aksaminda Onur Unlu'nun Itirazim Var'i... Pazar sabahi 6 bile olmadan insani uyandirabilecek, birseyler yazmaya tesvik edecek turden mukemmel bir film
-Ebruyla baslayan, "Askin Yasi Yoktur"la devam eden, 2 dogumgunu ile sonlanan bir garip pazar. 

Bu kadar balın ustune "BALLI" bir sarki dinlemek lazim:

Sezen Aksu-Ballı

Alternatif Link: http://www.dailymotion.com/video/xj3ue9_sezen-aksu-balli-2011-yeni_music

***
dipnot: Fotograf Fatma Zehra'ya nacizane hediyemdir ;) Onun guzel surprizine karsilik, simdilik sadece bu... 

Balınız bol olsun efenim ;)

2 comments: