Tuesday, February 24, 2015

Şarkı Meydan Okuması ~ 30. Gün / SON

Şarkı Meydan Okuması'nda sona geldik. Göz açıp kapayıncaya kadar ama oldukça da eğlenceli geçen bir 30 gün. Bu güzel etkinliğe öncü olduğu için Zihnin Arka Sokakları'na teşekkürlerimi sunuyorum :)

Son soru: "Alfabetik sıralamada mp3/iPodiTunes'taki son şarkınız hangisi?"

Bu soruya 2 şekilde cevap vereceğim. Son yıllarda çoğunlukla YouTube üzerinden yaptığım listelerden müzik dinliyorum. O yüzden buradaki listelerime eklediğim son şarkıyı paylaşacağım. 

Geçenlerde, yine iş çıkışı radyodan rastgele birşeyler dinlerken farkettiğim ve sözlerini dinledikçe boğazıma bişeylerin oturduğunu hissedecek kadar içten ama bir o kadar da güzel bir Göksel şarkısı; Sen Orda Yoksun:


Diğer seçenek ise telefonumdaki şarkılarımın alfabetik sıralamada sonuncusu; Summer Wine:


Kulağınızdan güzel müzikler eksik olmasın ;)

11 comments:

  1. Ben de teşekkür ederim :)

    Göksel en sevdiğim yerli şarkıcılardan biri desem ? Çizgisini bozmadığı ve cıstak cıstak ucuz pop şarkıları yapmadığı için olabilir. Bir defa konserine de gitmiştim. Sahnesi de gayet dolu. Çıplak sesi de güzel. Popçular gibi abuk subuk efektlerle, playbacklerle sahne almıyor.

    Summer Wine'ın Nancy Sinatra'lı halini günde en az 3-4 defa dinlediğim zamanlar oldu. İki yaz önce :) Çok fazla kişi bu şarkıyı okudu ama bir çoğu katletti. Bu coverıysa başarılı olmuş.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Şaşırmadım desem? :) Aynen tarif ettiğin gibi çizgisini bozmayışına ben de hayranım Göksel'in. Sahnesi de eminim çok iyidir. Biraz boğazlardaki düğümleri artırıyor ama olsun, değer :)

      Summer Wine'i keşfetmem de ilginçtir. Bir kitabın soundtrack listesindeydi :D Pek de severim kendisini.

      Meydan okuma bitse de şarkılar, sohbetler bitmesin umarım :)

      Delete
    2. O boğaz düğümlenmesini ben konserde yaşadım. Ağlamak Güzeldir'i bir okudu ki hiç sorma..

      Aaa. Hangi kitap ? Merak ettim :)

      Şimdiden yeni yazımı düşünmeye başladım bile :)

      Delete
    3. Ruhi Mücerret için soundtrack liste yayınlamıştı Murat Menteş :) Kitaptan şurda bahsetmiştim: http://afede-hali.blogspot.com.tr/2013/06/ruhi-mucerret.html

      Yeni yazı demişken, aslında sana bir önerim olacak uygun görürsen. Sağ taraftaki direct email den mesaj atabilirsen, fikrimi aktarabilirim :)

      Delete
    4. Hemen bakıyorum. Murat Menteş hiç okumadım :(

      Önerilere açığım. Email adresimi direct kısmından gönderdim şimdi :)

      Delete
  2. Gökselden yine muhteşem bir albüm .. Söylenecek söz bırakmıyor bize göksel seviyorum .
    Heyy meydan okuma bitti sesin soluğun çıkmıyor nadas zamanında mısın yoksa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Göksel'in bu albümü beni bitirdi desem yeridir. "Sen Orda Yoksun-Bu Sabah-Gittiğinde" üçlemesi yapıyorum sık sık :) Bir de istifamla denk geldiğinden tam şenlik havası!

      İstifa demişken, bu aralar işten ayrılıyorum. O yüzden aktarımlar, vedalar filan gündemim yoğun epey. Bloga da vakit ayıramıyorum haliyle :( Ama umutluyum. Biraz molanın ardından, yakında yepyeni bir sayfa açıp, dönmüş olurum inşallah :)

      Delete
    2. hayat inişleri ve çıkışları olan uzun bir yol ve biz de inmeden çıkamayız öyle değil mi :) umarım şans senden yana olur da bir an önce düzene girer her şeyy

      Delete
    3. Teşekkür ederim mariposa :) Umarım dediğin gibi olur. Sevgiler

      Delete
  3. merhaba. ben de mariposada gördüm de üç bloguna da bakıyodum. hoşgeldiin. görüşürüz. bloglara üye olmadan okuyom ama gelirim okurum işte. keyifli blog arkadaşlıkları dilerim ki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba deeptone :) Hoşgeldiniz. Üye olmak mesel değil bence. Önemli olan bilgi, fikir, yorum paylaşımı vs. Ben üye olmadan düzenli takip etmeyi unutabildiğim için senin blogunu eklemiştim. Tekrar görüşmek üzere ;)

      Delete