Sunday, December 21, 2014

!F 2015 ~ Kalbine bak, yerinde mi?


!F 2015'in teaser'i [ön filmi] yayınlanmış, gördünüz mü? 

Bugün öğlen izledim. Hemen gaza gelip paylaşayım, icimden geçenleri de not olarak iliştireyim dedim ama bu teaser'in üstüne ne yorum yazsam boş gelmeyecek mi?!

Siz en iyisi izledikten sonra, bir bakın gerçekten yerinde duruyor mu kalbiniz?

Hep dediğim gibi: "İyi ki güzel filmler var..."

***

İF'in resmi blogundaki acıklama:


Ben bazen unutuyor(d)um. Geçen sene bir kere tekledi, daha doğrusu ben öyle sandım. Bir sürü test, ekg, eeg, bbg(!) sonrası dediler ki tekleyen kalbim değil aklımmış. Olan biteni o kadar ciddiye almışım, yaşamayı o kadar unutmuşum ki kendi beynim kendi beynime kalbimi unuttuğum sinyalini göndermiş. Kafaları karıştırmak değil amacım, kafalar zaten yeterince karışık, olay da bu aslında. Kafalar o kadar karışık ki, kafa kadar ve belki daha önemli olup ismi şiirlerde eskimiş organımız kalbi sıklıkla unutuyoruz. Bu sene !f Istanbul’da tekrar hatırlatalım, e artık yeter kafa dedik biraz da kalpten bahsedelim istiyoruz.

Ve alın işte kalplere nasıl hunharca kıydığımızı, blendr’da suyunu portakalcasına çıkardığımızı hatırlatan bir ön !f filmi. (Teaser yerine ‘ön film’ lafını kullandım, bunu bir yere yaz tdk.)

No comments:

Post a Comment